Poniżej prezentuję materiały przygotowane dla Bugfighters, firmy zajmującej się szkoleniem oraz wdrażaniem testerów.

Już sam początek współpracy – przygotowanie identyfikacji wizualnej – był nie lada wyzwaniem. Firma chciała odróżnić się od konkurencji, stawiającej na wizerunek klasyczny dla branży IT. Dlatego zaproponowałem rozwiązanie dość nietypowe – odejście od schematów i postawienie na klimat komiksowy, z przymrużeniem oka. I tak narodził się bohater marki – robak, czyli znany z IT bug, którego znajdowaniem zajmują się testerzy.

Tak rozpoczęła się moja współpraca z Bugfighters, a wraz z nią rosły zastępy robaków, projektowanych często pod konkretny projekt. Można zobaczyć je właściwie na każdym elemencie graficznym, który przygotowałem dla marki.

Dwie formy logo, przygotowane dla marki

Sygnet oraz alternatywna forma postaci do użytku bez logo

Logo dedykowanego programu, używanego do szkoleń

BUGallery

Logo metody szkolenia studentów, opracowanej przez zespół Bugfighters.

Arkusze zadań dla kursantów

Jest to arkusz pytań, udostępniany podczas zajęć, a poniżej arkusz z odpowiedziami, wysyłany kursantom przez prowadzących.

Materiały drukowane

Komiks promocyjny

Przykładowa prezentacja