Dla oświetleniowej marki Maxlight zajmowałem się kierownictwem artystycznym oraz koordynacją pracy działu marketingu. Byłem odpowiedzialny za zarządzanie działaniami wizerunkowymi, nadzór nad realizowanymi projektami, kierowanie zespołem oraz kompleksowe przygotowywanie kampanii marketingowych i materiałów reklamowych.

Moim zadaniem był także kontakt z drukarniami, agencjami, grupami mediowymi oraz firmami zewnętrznymi w ramach realizowanych projektów, a także administrowanie stroną wizerunkową oraz współpraca przy sklepie internetowym właściciela marki.

Głównym projektem, który realizowałem wraz z marką Maxlight były cykliczne, coroczne, kampanie promocyjne nowych kolekcji oświetlenia, połączone ze stworzeniem dedykowanych im katalogów oraz dodatkowo pełnych katalogów produktowych, zawierających kompletną kolekcję lamp. Cała kampania przygotowana była w dwóch językach – osobno na Polskę, a osobno na kraje Europejskie.

Inne projekty, realizowane wraz z marką Maxlight, poligraficzne oraz na potrzeby internetu, można zobaczyć poniżej, a nieco większe tu: kampania nowości, kampania opraw w stylu Hamptons, kampania opraw dedykowanych przestrzeni łazienkowej, gazetki produktowe, email marketing.

Foldery

Reklama prasowa