Moim zadaniem było opracowanie identyfikacji wizualnej oraz materiałów graficznych dla developera domków w krakowskim Tyńcu. Przygotowane przeze mnie logo oraz nazwa nawiązywały do adresu inwestycji - ulicy Kolnej 4. Poza ulotkami i billboardami stworzyłem również stronę internetowej wraz z tekstami, grafikami oraz dostarczonymi przez klienta wizualizacjami. Wstępne projekty logo [...]
Kampania promująca nowości marki Maxlight
mmx2025-01-13T10:09:19+01:00Brief Celem kampanii była promocja nowych opraw oświetleniowych, które marka Maxlight wprowadzała na rynek. Na jej potrzeby przygotowałem szereg materiałów promocyjnych, w tym reklamy w prasie, billboardy, mailingi oraz materiały do social mediów. Zaprojektowałem również katalog, dedykowany tej kampanii, wraz z wizualizacjami nowych modeli lamp. Mini katalog promocyjny [...]
Edukatorium
mmx2025-01-13T11:31:09+01:00Dla serwisu szkoleniowego Edukatorium przygotowałem pełną identyfikację wizualną, a także byłem odpowiedzialny za spójną komunikację graficzną marki, projektowanie i kompleksowe przygotowywanie materiałów reklamowych (poligrafia oraz na potrzeby internetu). Administrowałem również stroną wizerunkową oraz współpracowałem przy sklepie internetowym marki. Elementy graficzne marki [...]
Legalna Broń
mmx2025-01-13T11:20:15+01:00Legalna Broń to program umożliwiający sprawne i legalne zdobycie pozwolenia na broń, opracowany przez zespół radia Kontestacja. Przygotowałem dla nich identyfikację wizualną, stronę internetową, infografikę oraz zestaw niezbędnych materiałów reklamowych.
Reklamiarz
mmx2025-01-13T11:34:58+01:00Moim zadaniem było przygotowanie identyfikacji wizualnej oraz materiałów graficznych dla internetowego programu szkoleniowego, przygotowującego specjalistów do pracy m. in. w sieciach społecznościowych.
Gazetki promocyjne
mmx2025-01-07T12:25:46+01:00Realizowany wraz z oświetleniową marką Maxlight projekt gazetek produktowych obejmuje kilka marek, których dystrybutorem był Maxlight. Sama forma gazetki zmieniła się kilka razy na przestrzeni lat, dopasowując do bieżących potrzeb sprzedażowych.